Sunday, May 13, 2012

Hari2 pun adalah hari ibu kittew

Yay arini nak jumpe mak kittew. Lame wow xjumpe!!

...dah 6 ari...  =D

(mesti umy rase nk bunuh je hakaq die ni. bwueekkk =p)

Hah ye2, aku tau ape korg pikir. Memang pon idung kitorg xsame. luls

Semalam mak ajak kite pegi majlis akad nikah anak kawan baik die kat masjid KLCC tapi kite x ikut. Ade kelas kat HKL smalam. 

Ok mak see u jap lagi! ^_^

Ya Allah Ya Tuhanku, ampunilah dosa kedua ibu bapaku, dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami ketika kami masih kecil.....

Dan panjangkan umur mereka agar dapat aku terus berbakti kpd mereka hingga akhir hayatku..... 

Ameenn...

4 comments:

Faiz Ezanee said...

Anak mak! hahah

Ndea said...

hah memang pun! ahaks :D

Ain bintu Amir said...

hehehe. terbaikk!
baru aku pasan hidung ibumu mancung gitu..takpe ndea, pesen idung kite same..hehee ;)

Ndea said...

hahah tu laa nape tah fotostet x same plak...tp same ngan ayah aku nyer la...tp xpela anak ayah la maksodnye ni hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...