Sunday, April 29, 2012

Malam yang hangat, sunyi....dan Syahdu.. *lempang2 pipi sendiri*

Alhamdulillah... julung2 kalinye seminar aku siap wayyy before the presentation day! For the very last posting it is! Bad me =_='

Ape pun, tahniah laaa sbb baru nak jadi org. *terkebil2*

Sunyi je malam 29-4 yang hangat ni... memangla sunyi, smueorg dah tido. Kenapa tah aku lately jadi burung hantu, siang mengantuk malam berjaga. Mane tak ngantuk siang dah malam tido lambat. Mananye takleh tido, dah siang tido lame! Waaaa!! 

Dah lameee tak tulis kat belog ni....dan baaaanyakk kisah perjalanan hidup aku (yg tak brape menarik) dah termiss dari catatan kat sini.. Contohnye aritu (8 Apr) balik Tapah. Jumpe opah ngah. Oh bukan setakat jumpa2 je, tapi banyak benda yang kitorg (aku & my sis Umy) dapat korek dari opah. 

InsyaAllah will be writing it in here as I want the memory to remain in my mind and heart :) 

How I miss Tapah, I miss Kg SC Redang Ponggor, Arwah Opah & Tok, mak tok sebelah rumah, I miss Opah Ngah, pekan langkap, pasar rabu, I misssss rumah tok so much, parit depan rumah tok tempat kitorg tangkap anak2 ikan, pokok pisang port lepak petang2, laman belakang tempat main tenteng, jolok buah rambutan...dan... erm, tak banyak sebab mase tu kecik lg.... 

By the way just now I happened to hop to Along's blog (to pay a thank-you visit to my blog's 53rd follower =p), and the song played in the blog hit me with a long lost memory somewhere at the back of my head. Sungguh syahdu.




Ehsudah lah. Besok pukul brape nak bangun ni. 

*angkat punggung*..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...