Sunday, October 16, 2011

Survey baju kawen

Tengahari tadi kuar pergi teman my best childhood friend pegi survey baju kawen die. Huwaaaaa sedeh okey kawan baik dah nak kawen T_T kalau kawan2 lain kawen xla rase kehilangan macam ni sangat.....tapi happy la sanye ofkos kawan baek nak kawen...sedeh tu salingan je, babak2 drama sket hahah ok name  kawan aku ni Najwa, anak pacik Ramle hehehe oh aku penah tulis pasal beliau di entry ni 

Walaupun b4 ni dah pernah borak pasal kawen2 dgn macek Najwa ni tapi soklan same ditanye aku lagi.. asek lupe je macek ni. the kau-bile-lagi question la, ape lagi. ok jawapannye? terlalu exclusive untuk ditules kat sini. Harusla aku jawab lepas abes study, haha.. yela lainla beliau.. dah bekerja.. nak2nye skill2 kerumahtanggaan die memang dah mantap dah,...petik jari je.. aku ni diri sendiri pun tak berapa terurus lagi, cane la nak mengurus bakal bapak orang dan anak orang...hahaha

Beliaulah bakal pengantin paling rilek dan sempoi aku penah jumpe... majlis dlm 2 bulan lg tp baru nak pegi survey baju haha takpe sewa je katenye..ye beliau memang sempoi...tapi aku x risau atau heran pon, sebab  jentera2 kat rumah die ramai.. so kejap je bleh setel sume... heh oh memang xde riak nebes ke ape pun la kat muke die..rilek abes.. pegi cari baju kawen macam pegi window shoping je hahah

Lepas kitorg dah puas usha dan rembat selai dua kain tudung kitorg pun gerak ke setiawangsa... ambik maid yg baru tiba dari acheh. maid ni makcik aku ambik untuk jaga opah kat kelantan tu. so insyaAllah rabu nanti ayah pegi le klantan dengan mak dan aff, hantar akak tu gi sane dan melawat opah skali. Ala xdapat ikot, cis. aritu maklang kate opah dah boleh solat duduk. kire ade perkembangan la tu, Alhamdulillah.. berbanding mase masuk wad, tak boleh duduk langsung. kalau batuk pun saket gile tulang belakang die. Kesian sangat.

Huu best2 dapat balek wikend ni (lame statementtttt booo!!) ahh aku pedulik ape. nak jugak cakap best. berada di rumah tu adalah terapi jiwa untuk aku tahu. walaupun umah aku tak sehebat umah orang lain, tapi kat umah aku yg kecik tu, boleh dengar mak n ayah berceloteh, boleh rilek2 depan tv, boleh basuh baju dlm mesin, boleh makan tanpa perlu bayar huahua....

Ok dah cukup tu merapu. esok hari first untuk 2nd rotation psychiatry posting. (maksudnye, mase yr5 dulu dah penah buat rotation ni, so ni kali kedua la). dan esok jgk la kite akan berjumpe kambali insan2 istimewa di wad psychiatry HKL... =)

Rabbi yassir wala tu'assir....


ps: hahaaaahh boleh la tajuk tu... aku maen belasah je.. memang failed letak tajuk. ok sekian assalamualaikum :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...