Saturday, September 17, 2011

Template baru konon

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Bebaru ni aku telah merasekan bahawa rupa belog aku ni sangatlah maha membosankan. Lalu aku pon godek2 la template kekononnye nak ubah selera supaya enak mata memandang. Maka hasilnya aku telah menambah comotkan laman sesawang peribadi aku ni huhuhuh ok sekarang aku dah taknak usik apape lagi memandangkan aku ni memang takde bakat langsung untuk beraksi di dunia maya ni. hah.

Hekzam o&g posting dah tamat lebih kurang 48 jam yang lalu iaitu ari kames bersamaan 15 september 2011. taktau la nak suke ke nak sedihh fiu fiuuu

Adek2. yang berhajat nak amik medik tu.. kuat2 kan lah semangat. sebab dunia dewasa ini makin mencabar. bukan nak kate kitorg ni kuat sebab boleh masuk medik. tapi nak kate.......

huwaaaa skrg dah tak leh nak patah balek daaa T____T


sekian.

Oh ye rase nye elokla kalau aku suro diri ini bawak2 la pegi tido esok katenye nak pegi kenduri sane sini ha... kang mate sepet je esok lolll

okbai


Ndeanuar

2 comments:

Faiz Ezanee said...

Bosan...bosan...muahhahahahahah

Ndea said...

ye faiz..aku tahu itu.... eh tapi aku suke la kaler merah oren timbul dengan background itam ni..... hehehehe barula JELAS nak bace... huahua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...