Wednesday, April 13, 2011

Beza berbeza

 Mungkin jalan kita sama. Tapi cara kita berbeza.


Rasa kau, rasa aku, seribu satu beza di antaranya


Merah kata kau,


Biru pula kata aku...


Tak pernah sama walau sehaluan. Ya, itu lumrah penghuni alam.






Kita jua mengerti, bahawa setiap perbezaan yang diciptaNya, adalah manifestasi kekuasaan dan kebijaksanaanNya








Dan kita sentiasa cuba menerima seadanya. Walaupun payah.









Whoa!! rindunye kereta2 tu. Merekalah mainan2 aku mase paediatric posting tahun lepas. Si Biru (Mini Cooper S) aku terpaksa tinggalkan sementara waktu. Tapi Si merah (Ford) dah terkorban di tangan seorang budak cenonet bernama Abang.... huk2. Tak pelah, semoga dia ingat kat aku sampai bebila. Wahaha.


p.s: 
o Ini hanya nukilan semata di kala sunyi malam-malam akhir sebelum melangkah pergi dari hari-hari bahagia.
o Tiada kena-mengena dengan yang hidup ataupun sudah tiada.
o Jadi sebarang komen yang berbaur serkap jarang atau berunsur batu api adalah tidak dibenarkan sama sekali. Kalau tak aku tampar. Whoaa!! =D





dan aku tak akan lagi mencuba untuk cuba berkata apa-apa lagi
Ndeanuar

7 comments:

Nursha said...

hahaha.. ko punye kete ke nad.. comey gile..

Ndea said...

aah kete aku... tulah mmg comel.. terhibur aku tgk dorg due nih :D

nak beli yg betul2 punye blm mampu kan, hahah...

Ain bintu Amir said...

ehem..

Ndea said...

ain.

ehem itu punya banyak maksud. namun aku awal2 lagi menidakkan 'ehem' kau yg bermaksud tak tentu hala itu. hehhehhahahaha.

Ain bintu Amir said...

ngahahahah =D
saje cocok ko weh. aagagaga =D

Ndea said...

hahah cuak aku doe :ppp pffftt ain jahat :ppp

Ain bintu Amir said...

hahaha
ko lg jaat tggl komen berdas2 kt blog aku. wekkk :P :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...