Monday, October 18, 2010

see u again bieber!

Im rocking medicine againnnnn huahuahuahua (gelak rakus. pdhal kang aq yg paling kena hentam ngan doctor hahah)

Ape2 pun layan sajer... gelak je dulu, nanges2 kemudian..... hahah

How I LOOOVEEEE MEDICINE ;D ;D ;D

jua aq suke dengan makhluk2 berbulu di bawah....tp..isskk issskkk sedeyh... kerana malam ini mereka telah diambil (dibeli actually) oleh kawan ayah.......sebab ayah xlarat nak jaga diorg ni... banyak sangat dah haiwan kat umah tu, ikan kaloi, ikan emas, ikan gapi, ikan xtau-name-ape, arnab 3 ekor, hamster 3-1 ekor sebab mati..... xlarat ayah nak bg perhatian (dan makanan) kat semua skali huhu

rakus ok entry kali ni banyak gile gambar


ni Putih..tp die pengotor hahah

ele eleh kesat2 idung... ingat chomel???!!



ha ni la tuan mendalah2 bulu2 ni.... tunjuk bontot.. eewww...

bieber...


Putih bermata merah

tige abdul betol! hahah

three musketeers hehe

oh manjenyeee.. roar!!!...


owh belaian penuh (lakonan) kasih sayang

bieber's eating with Putih in the background...suke gmba nih!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...