Saturday, October 30, 2010

Macam menari-nari di dalam kepulan asap sambil ketawa kuat2 seorang diri. Pastu nanges sebab pedih mata.

Semuanya dah tak sama, tak kan sama..

atau perlukah aku berpura2 menganggap semua masih seperti dulu?

Oh baik2 saja.. tadi pagi makan ape? Oh, saya minum kopi dengan biskut.


*dan sesudah itu lempang2 diri sendiri*

huu..susah....

memang dah cuba, tapi tak boleh T____T


Tak mahu lost contact, katenye.

Bagi sedikit masa, kataku pula.

Namun sampai hari ni masih tak pasti sudah cukup masa atau belum.




...yang pasti, semuanya tak kan sama.....




terus berfikir.....






ps: macam mimpi.
ps2: kalau mimpi, semua ketakutan akan hilang lepas bangkit dari tidur... tapi ini.....

=(

3 comments:

Aderi Aryasu said...

jgn lama sgt.. huhu
kdg2 kerunsingan tu brhrga, try thinking from the other side..

ekay said...

these symptoms you are describing pointing to which diagnosis?

papepun..agree dgn "...yang pasti, semuanya tak kan sama....." move on..hopefully one day you'll be able to look back & laugh @ yourself..that's what we call a "mature" defense mechanism...(hehe PSY mode ^^)

Ndea said...

kibo - kerunsingan tu berharga? mcm mana? tak paham bahasa engineer hehe

ekay - tajuk pun aq rase dah mcm pt psy kay....haha yeah im waiting for that day!! ^_^ thannxxxxxa lot! Mmuaah2x! XOXO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...